3 kwietnia 2017

Poznaj rekrutację w Home Broker


Kiedy Home Broker prowadzi rekrutację ?
W Home Broker rekrutację prowadzimy przez cały rok, w zależności od zapotrzebowania poszczególnych jednostek biznesowych.

Na jakie stanowiska prowadzona jest rekrutacja
Najczęściej poszukujemy pracowników na stanowiska sprzedażowe - Doradcy ds. Nieruchomości i Doradcy ds. Najmu. Zdarzają się również oferty na stanowiska kierownicze, specjalistyczne i asystenckie w Oddziałach oraz  w Centrali firmy.

Ilu Doradców ds. Nieruchomości obecnie zatrudnia firma Home Broker ? 
Jesteśmy największą agencją nieruchomości i liderem w branży. Zatrudniamy prawie 500 profesjonalnych Doradców, w 55 lokalizacjach na terenie całej Polski.

Z jakich źródeł najczęściej korzysta firma przy pozyskiwaniu Kandydatów ?
Swoje oferty publikujemy na najpopularniejszych portalach pracy. Korzystamy również z usług portali lokalnych oraz uczelnianych biur karier. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy pracowników, dlatego dużą rolę odgrywa u nas rekrutacja wewnętrzna. Od 2 lat funkcjonuje również program poleceń na stanowiska sprzedażowe, polegający na rekomendowaniu sprawdzonych osób, z odpowiednim doświadczeniem i kwalifikacjami.

Jak wygląda proces rekrutacji ?
Proces rekrutacji składa się z kilku etapów w zależności od oferowanego stanowiska. W przypadku stanowisk sprzedażowych prowadzimy 2 rozmowy, z Kierownikiem Oddziału,  a następnie z Dyrektorem Regionalnym Sprzedaży. Dbamy również o to, by każdy z naszych Kandydatów otrzymał informację zwrotną.

O czym powinien pamiętać Kandydat przygotowując się do rozmowy rekrutacyjnej ?
Znajomość profilu firmy i oferty pracy to zadanie obowiązkowe. Ważne jest, by Kandydat przeanalizował swoje CV pod kątem doświadczenia i kompetencji, które mogą okazać się najistotniejsze względem oferowanego stanowiska. To na pewno ułatwi prezentację swojej osoby podczas spotkania z przyszłym Przełożonym. Warto również zastanowić się nad pytaniami do rekrutera, tak by podczas spotkania uzyskać pełną informację o ofercie. Nie może również zabraknąć pozytywnego nastawienia 😊

Czy w przypadku stanowiska Doradcy ds. Nieruchomości wymagane jest doświadczenie w sprzedaży nieruchomości ?
Do współpracy zapraszamy Kandydatów z doświadczeniem, jak i osoby otwarte na rozwój, które dopiero pragną związać swoją przyszłość z branżą nieruchomości. Brak doświadczenia nie stanowi dla nas problemu, ponieważ jako jedyni na rynku oferujemy 80h szkolenia wstępnego przygotowującego do zawodu Doradcy.

Co firma Home Broker zapewnia swoim pracownikom ?
Naszym pracownikom oferujemy benefity w postaci pakietu rekreacyjno-sportowego, prywatnej opieki medycznej, dostępu do ubezpieczenia grupowego oraz dofinansowania do kursów  językowych. Stawiamy na najwyższą jakość obsługi oraz przygotowanie merytoryczne, dlatego w przypadku stanowisk doradczych zapewniamy szkolenie wstępne oraz wsparcie zespołu trenerów przy wdrożeniu do pracy. Funkcjonuje u nas również ścieżka kariery, dzięki której doradca może awansować na starszego doradcę ds. nieruchomości, trenera lub kierownika oddziału. Świadomi tego, że razem możemy osiągnąć znacznie więcej, dokładamy wszelkich starań, by tworzyć dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy. Wspieramy naszych pracowników i dbamy o ich rozwój, tak by w pełni mogli wykorzystać swoje możliwości i potencjał.


wypowiedzi udzieliła Wioleta Adamczyk
Kierownik ds. Rekrutacji i Wsparcia Sprzedaży w firmie Home Broker
Od ponad 6 lat związana z Grupą Kapitałową Open Finance

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz